ANNECE / Kızıma Özel Notlar


KIZIMA ÖZEL NOTLAR

Benim için aşk, hiç bir zaman kadın ve erkek arasında yaşanan tutku ve derin duyguların tabiri olmadı. Aşk, benim uğruna canımı vereceğim ya da gördüğümde hissettiğimde huzur ve mutlulukla dolduğum her şey her varlıktı. Ben bu dünyada en çok anne ve babama aşığım. Onlara duyduğum aşkın yerini hiç bir şey alamaz. Sonra anladım ki yerini alamaz yanına eklenir. Yanına ekledim yarimi. Koca yürekli bir adamı. Annem ve babamdan sonra ona aşık oldum. Onunla nefes aldım. Onun için korktum. Onun için güldüm onun için üzüldüm. Canı yandığın da ruhumun sancı duyacağı bir aşk daha eklendi hayatıma. Bu duygu mükemmel bir duygu diye düşünürken, Allahım bu duyguların en mükemmeliğiyle beni sarmaladı. Minik bir kalp ve beden kendine beni öyle bir aşık etti ki. Onu derinlerimde hissetmemek gibi bir şansım yoktu. Rab onu yarattığı mükemmel sistem olan benim bedenime yolcu olarak vermişti. Bana onu vermişti. Ve bana eminim şöyle demişti. "Seçmedin, seçilmedin. seçemezsin. Ben sana bu dünyada ne verdiysem onu sorgusuz sualsiz kabullenecek ve saf bir aşkla seveceksin. Ama benden çok değil. Kullarımın değerlerlendirmesi bana ait. Senin görevin onları sevmek, korumak, yol göstermek. Görevin bu dünyada ben sana söyleyene kadar daha bitmedi. Sana gönderdiğim bu canlıyı bütün varlığınla sahiplen ve hatta bundan sonra önce onun için yaşa. Evlat bu dünyada kimsenin kolay kolay sahip olamayacağı ben izin vermedikçe. Seni ailene, eşini ailesine evlat ettim. Şimdi size evlat ediyorum." Bunları kulağıma bebeğimi kucağıma aldığım günün gecesinde söylediğine eminim. Çünkü beynimde hep bu cümleler dönüyor. Rabbime bana böyle bir aşkı verdiği için şükrediyorum. Şükürlerim ve dualarım bana göre ona sunduğum maneviyatımda yeterli olmaz çünkü o hepimizi ölçüsüz seviyor. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar