Kitap Yorumlarım / Lauren Row / Saplantı / Kulüp serisi - 1



Lauren Row / Saplantı / Kulüp serisi - 1
Kesinlikle "Bu Delilik"
Yazıma bu sözle başlıyorum. Çünkü kitapta sevdiğim en harika söz olarak yerini aldı. Jonas Faraday, romanımızın zengin, yakışıklı,sorunlu kişiliği ve seksapel erkek kahramanı aşkı delilik olarak adlandırdığında ona kesinlikle katıldım. Evet aşk delirmenin en uç noktasıydı. Biri için delirmek. Onunla olmak için delirmek. Kesinlikle delilik bunun en iyi anlatımıydı.
Kanes yayınlarından çıkarak okurlarla buluşan Saplantı, okumaya başladığımda ilk başta çok itici geldi. Hiç bir kitaba ön yargıyla yaklaşmamış bir okur olarak okumaya devam ettim. Benim için erotizm daha estetik bir kavramdı. Bu kitap vıcık vıcık seks üzerine diye düşündüm. Elimde olmadan beynimin yönlendirdiği okuduğum tek erotik kitap olarak kıyaslayabileceğim "Grinin elli tonu" serisi ile eşlemeye başladım. Çünkü şu ana kadar okuduğum en erotizm dolu kitap bu romandı. Orada kitabın en başından doğan bir aşk vardı. Bu kitapta birbirini hiç tanımayan iki insanın dürtülerine, nefsine hakimiyet kuramadığı bedenlerin sekse ulaşan bir ritmi vardı. Benim için rahatsız ediciydi. Ama azimle okumaya devam ettiğimde ortaya sadece ruhsal ve manevi dokunuşların beden bulmuş haliyle karşılaştım. İşte o zaman ortaya çıkan aşkın tadı yazarın kelimelerinde aklımın içinde hayallerin şöleni halini aldı..
Aşka düşen kadın karakterimiz Sarah Cruz, Jonas Faraday'ın egzotik ve şahane kadını. Aşka inanan ve jonas Faraday ile bir araya geldiğinde jonas'ın onu terketme korkusundan dolayı ilk terkeden olmak için çabalar sarf eden, jonas için keşfedilmesi ve tırmanması gereken en zor dağı olan Everest dağı kıvamındaki diğer sorunlu kahramanımız. Hukuk öğrencisi olan Sarah Cruz geçimini sağlamak için özel bir kulübün kayıt asistanlığını yapmaktadır. Kayıtları kontrol ederek kişilerin bu kayıtlardaki doğru insanlar olup olmadığını onaylayan ve sonrasında kulübe rapor ederek üyeliklerini başlatan bir çalışandır. İşi gereği hemen hemen neredeyse ajanlık yapmaktadır. Kişileri takip ederek kayıtlardaki bilgilerle eşlemektedir. Jonas Faraday, kulübe üye olurken Sarah gibi bir kadını, Sarah Cruz, mailine düşen yeni kaydı incelerken Jonas Faraday gibi bir erkeği tanıyacağını ve birbirlerinin hayatını değiştireceklerini nereden bilebilirlerdi. Onların birbirlerine, hayatlarına nasıl etki ettiklerini ve ruhlarına nasıl dokundukları görmek için okumanızı tavsiye ediyorum.

Kitabın 2.si Kanes yayınlarının sosyal medya sayfasından öğrendiğim kadarıyla Ocak ayında çıkacak. Merakla ikinci kitabı beklemekteyim. Birinci kitabın bitişinde yer alan ikinci kitaba ait bir alıntı beklentinizi yükseltecek.

Yorumlar

Popüler Yayınlar