Kitap Yorumlarım | Sarah Jio / Yeşil Deniz Kabuğu

Sarah jio, geçmişle gelecek arasında duyguların ve anıların köprüsü olan bu kadını seviyorum. Kendisine ait okuduğum bütün kitaplarında kendi geçmişim acaba bir yerlerde birinin geleceği olur mu diye düşünmeden edemiyorum. Bir insan kendini ararken başka birinin geçmişinde nasıl bulabilir? Sarah jio'nun bütün kitaplarında birisinin geçmişinin bir başkasının, diğerinin geleceğinde hissettiği boşlukları tamamladığına şahit oldum. Yıllar ve hayatlar arasında gezerken asla geçmişle şimdi ki zamanı karıştırmıyorsunuz. "Acaba bir önceki sayfa da geçmişte ne olmuştu demiyorsunuz. Aklınızda kalan cümlelerle, anlatımla su gibi akıp gidiyor. Kitabı yeni bitirdim ve bilgileri tazeyken hemen sizlerle paylaşmak istedim. Okumak istediğim o kadar çok kitap var ki sırayla ilerliyorum. 
Yeşil Deniz Kabuğu; Pena yayınlarından çıkan ve tanıtımının da Sarah Jio tarafından Türkiye'ye gelerek imza gününde yapıldığı benim için ve de bir çok kişi için daha da özel olan bu kitabın adını ilk duyduğunuzda hiç bir anlam yükleyemiyorsunuz. Ancak küçücük nadiren bulunan bir yeşil deniz kabuğunun insanın hayatına nasıl bir son nokta koyduğuna şahit oluyorsunuz. Bu kitapta 20 li yaşların aşkıyla yaşlanan bir aşkın hikayesini okuyacaksınız. Aşkın ulaşılmaz olmadığını, ulaşıldığında kaybedilmemesi için her şeyin yapılması gerektiğini hatta kaybettiğini sandığın anda aradan geçen yıllara inat kalbinin bir kenarında saklanıp "ben buradayım" nidalarıyla kendini dışarı attığını göreceksiniz. Kitapta samimi karşılıksız bir gerçek aşka da tanıklık edeceksiniz. Sevdiğiniz birini mutluluğu için özgür bırakmanın da gerçek aşkın kendisi olduğunu düşüneceksiniz. Karakterlerimiz Cade (Geçmiş) ve Ryan'ın (Şimdi) ortak aşkları olan Kailey ile geçmiş ve Şimdi arasında gidip gelen kalbinin, geçmiş sırlarla da savaştığını ve savaşı kazanarak hayattan herkesin hakkını aldığını okuyacaksınız.  Evsiz insanlar hakkında tuhaf düşünceleriniz varsa bu kitaptan sonra onlarla ilgili de daha değişik düşüncelere kapılabilir hatta yanınızdan geçen ya da kaldırımda üstü başı yırtık oturan birinin hayatını merak eder olacaksınız.  Kitabın içinden bir özet anlatım yapmak istemiyorum. Kitabı okumanızı istiyorum. Aşkı her şekliyle okuyacaksınız. Dostluk olarak, borç olarak, karşılıksız beklentisiz olarak, sadık olarak. En önemlisi de bütün bunları hissedeceksiniz. Okur gözlerinize keyifli okumalar diliyorum.

Yorumlar

Popüler Yayınlar